سفارش تبلیغ
صبا ویژن

mint food

اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی مشابه زود فود| دلتاگروپ

حتما برای شما هم پیش آمده که  در جمع دوستان یا محل کار، هوس کیک تولد یا  شیرینی کرده‌اید، اما امکان رفتن به شیرینی فروشی و تهیه شیرینی و کیک برای شما وجود نداشته باشد و یا برای مناسبت، مهمان ناخوانده نیاز به تهیه شیرینی داشته‌اید و به خاطر وقت کم نتوانستید به شیرینی فروشی بروید. امروزه بعضی از صاحبان کسب و کار با شناسایی نیازها و تب‌های بازار تجارت خود را به روزرسانی می‌کنند و از آنجایی که سفارش آنلاین شیرینی بسیار زیاد شده است و این نیاز مدت‌ها است احساس شده با رصد این موضوع به ابتکار جالبی دست زده‌اند. اپلیکیشن سفارش کیک تولد به صورت آنلاین و شیرینی مشابه زود فود است که در واقع شما می‌توانید بدون تماس با قنادی و فقط با استفاده از اینترنت و اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی مشابه زود فود  اقدام کنید.

اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی مشابه زود فود چیست؟

مانند تمامی‌ اپلیکیشن‌ها این اپ نیز نسخه‌های اندروید، ios، ویدنوزفون دارد. وجود یک سایت خبر رسانی و یا فروشگاهی نیز بی تاثیر نخواهد بود. در دلتاگروپ با شناسایی نیاز شما و بازار هدفتان و بررسی قابلیت‌های کسب و کارتان بهترین و مناسب‌ترین اپلیکیشن متناسب با بودجه مورد نظرتان طراحی و اجرا می‌‌شود.

علاوه بر روشی که در ابتدای متن برای سفارش کیک به شما گفتیم، می‌توانید در صورتی که از طرح کیک مورد نظر خود عکس دارید آن را برای شیرینی فروشی ارسال کرده  و کیک دلخواه خود را سفارش دهید و وارد درگاه پرداخت آنلاین شوید و یا هنگام تحویل تسویه کنید.

مزایای داشتن اپلیکیشن کیک و شیرینی چیست؟

قطعا از خود می‌پرسید مزایای داشتن اپلیکیشن کیک و شیرینی چیست؟زمانی که صاحب یک قنادی هستید و یا قابلیت اتصال چند قنادی و مشتریان را دارید این اپلیکیشن برای شما چه سودی دارد؟

حتما مطالعه کنید: مزیت اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟

  • سبقت از رقبا:  بی شک بارزترین مزیت شما در بازرترین مزیت شما با اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی سبقت شما از سایر رقبا خواهد بود. با قرار دادن کسب و کارتان بر روی گوشی همراه مشتری، از رقبای خود متمایز می‌شوید.
  • ارتباط مداوم با مشتری: اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی بر روی موبایل همیشه نام شما و کسب و کارتان را به مشتری یادآوری می‌کند.
  • کاهش شدید هزینه تبلیغات: هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می‌گیرد و شما مستقیما برای هر مناسبت و رویدادی مشتریان را از اخبار خود مطلع می‌کنید.
  • ارتقا تصویر برند شما: یک اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار شما نشانگر به روز بودن و جذب مشتری‌های امروزی است.
  • به روز رسانی: مشتریان هر لحظه لیست به روز محصولات و خدمات شما را می‌بینند و از جدیدترین اخبار، جشنواره‌ها، تخفیفات، شما مطلع می‌شوند.
  • افزایش فروش: اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی ، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می‌کند. هر مشتری سفیر کسب و کارتان خواهد بود.
  • در دسترس بودن همیشگی برای مشتری: شما می‌توانید با طراحی یک اپلیکشن اختصاصی در حوزه کاری خود محصولات و خدمات‌تان را برای کاربران به اشتراک بگذارید، بطوریکه همیشه این سرویس‌ها در دسترس کاربران شما باشد.
  • سهولت دسترسی: وقتی کاربران، وب سایت شما را مشاهده می‌کنند مطمئن می‌شوند که شما اپلیکیشن موبایل نیز دارید که آنها می‌توانند در هر جایی، با استفاده از تلفن‌های همراه خود از آن استفاده کنند. میل بیشتری به این دارند که از خدمات شما استفاده کنند .زیرا می‌دانند به سهولت در دسترس هستید و به نیاز‌های آنها اهمیت می‌دهید.

و در نهایت به همه کسانی که دارای کسب وکار هستند و مایلند به غیر از مشتریان فعلی مشتریان جدیدی را جذب کنند و افزایش فروش داشته باشند با توجه به رونق گوشی‌های هوشمند پیشنهاد می‌دهیم یک اپلیکیشن موبایل برای تبلیغ محصولات خود بسازند که پیوستن به این فناوری می‌تواند تضمینی برای نتایج مورد انتظار برای کسب و کار شما باشد.

اپلیکیشن سفارش کیک و شیرینی با ایجاد ارتباط مستقیم بین فروشندگان و خریداران کیک و شیرینی، خرید و سفارش انواع کیک و شیرینی را آسان می‌کند. این اپلیکیشن به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد. ما در دلتا گروپ با همکاری برنامه‌نویسان و پشتیبانی فنی کنارتان هستیم تا به کسب و کارتان رونق بخشیم.

 

منبع:

https://news.akhbarrasmi.com/