سفارش تبلیغ
صبا ویژن

mint food

در کنار جذابیت های تم تولد باید بگوییم درست است که استفاده از تم تولد به همان اندازه که تبدیل به مد شده، اما در عین حال می تواند خلاقیت کودکان شما را افزایش دهد. به عنوان مثال هنگامی که کودک شما شخصیت کارتوتی مورد علاقه ی خود را روی بشقاب ها و لیوان ها فانتزی می بیند، خواه ناخواه جرقه هایی درون ذهن او پدید می آید؛ او در میابد که شخصیت های کارتونی علاوه در برنامه های تلویزیونی می توانند در زندگی روزمره و در وسایل مصرفی نیز حضور داشته باشند؛ این یعنی هر لحظه ممکن است ایده های خلاقانه ای درون فکر وی شکل گیرد.

در کل باید بگوییم اگر قصد سورپرایز کردن فرزند خود را ندارید، خوب است که نظر او را نیز در ارتباط با انتخاب و خرید تم تولد بپرسید. توجه داشته باشید که روز تولد، روز فرزند شماست و بهتر است همه چیز بر وفق مراد وی باشد. مطمئن باشید یکی از تم های تولدی که از زبان دختر دلبندتان می شنوید، تم تولد توت فرنگی می باشد.

جهت خرید تم تولد کلیک کنید

چند نکته برای برگزاری جشن تولد

برگزاری تولد برای بچه ها، اگر چه لذت بخش می باشد، اما حقیقت این است که اگر برنامه ریزی درستی از مدت ها قبل نداشته باشید، نمی توانید جشنی که مد نظر دارید را به خوبی به سرانجامش برسانید. چه قرار است تولد را درون فضای خانه برگزار کنید و یا در حیاط و هرجا که مد نظر دارید، علاوه بر خرید تم تولد، خوب است که به این مواد هم توجه نمایید:

چک لیست برگزاری جشن تولد برای کودکان

با کودک خود در مورد اینکه چه نوع تولدی می خواهد، گفت و گو کنید.

از او بپرسید که چه کسانی را دوست دارد به جشن دعوت کند.

لیستی از تمام سرگرمی های مورد علاقه ی وی را تهیه کنید.

برنامه ریزی برگزاری جشن را از چند هفته قبل آغاز کنید.

کارت های دعوت را مطابق تم انتخاب کرده و برای مهمانان ارسال نمایید.

برنامه ای از فعالیت هایی که درون جشن برگزار می کنید، تهیه نمایید.

لیستی کامل از خوراکی ها و غذاهایی که لازم دارید، ایجاد کنید.

خوب است جعبه ها و کاغذ کادوهایی متناسب با تم تولد انتخاب نمایید.

دوربین عکس و فیلم برداری را فراموش نکنید.

چیدمان خانه را برای آن روز تغییر دهید.

منبع:

https://virgool.io