سفارش تبلیغ
صبا ویژن

mint food

بدون شک، یکی از روزهای خاطره‌انگیز هر پدر و مادری، روز تولد فرزندش است. روزی پر از احساس و هیجان به همراه استرس شدید از سلامت مادر و نوزاد؛ که باعث می‌شود این روز یک روز به یادماندنی شود.

والدین برای تکرار این خاطره، هر سال مراسم جشن تولد کودک را به بهترین نحو ممکن برگزار می‌کنند . آنها تا جائی‌که در توان دارند سعی خواهند کرد تا یک روز خاطره‌انگیز برای فرزند دلبند خود رقم زده و این روز و خاطرات شیرین آن را برای اقوام و آشنایان، ماندگار کنند. 

جهت سفارش تم تولد به صورت اینترنتی کلیک کنید.

در راستای خدمات ارائه شده به مشتریان عزیز و با عنایت به درخواست‌های آنها ، سویل لند بر آن شد تا جهت برگزاری مراسم جشن تولد کودک دلبند، در کنار والیدن باشد و با ارائه خدمات لازم برای برگزاری یک جشن با شکوه به والدین خدمت‌رسانی کند.

اما برگزاری این مراسم دردسرهای خاص خود را دارد، از قبیل: مکان برگزاری، دکوراسیون تولد، مزاحمت صدای موسیقی برای همسایگان و در نهایت به هم ریختگی منزل و کلی نظافت و خسارات وارده.

سالن تولد سویل لند ، در محیطی شیک و آرام، با امکانات کامل، برای برگزاری مراسم و میهمانی‌ها آماده ارائه خدمات است. امکاناتی از قبیل  میز و صندلی‌های شیواری بزرگسال و میز و صندلی‌های رنگارنگ مخصوص کودک، با طرح‌های کارتونی زیبا، سرمایش و گرمایش بسیار مطلوب، نور عالی، رختکن، سرویس بهداشتی و هر آنچه که برای یک سالن با امکانات کامل نیاز است.

خدمات سویل لند به شرح زیر است:

1- طراحی و پیاده‌سازی تم و دکور تولد بهه مراه میز کندی بار و بادکنک آرائی

2- اخذ سفارش و تهیه کیک، شیرینی، شورینی و کاپ کیک

3- آماده‌سازی و پذیرایی، خوش آمد، میان وعده و عصرانه از انواع دسر، فینگرفود، فست فود و غذاهای سنتی با طعم واقعی غذاهای خانگی

4- اجرای موسیقی و بازی‌های کودکانه و شاد توسط خاله یا عمو موسیقی

5- عکاسی و فیلمبرداری به همراه تدوین و ساخت کلیپ‌های فانتزی و بک استیج

6- چاپ عکس روی کاغذ سیلک و شاسی و طراحی و تهیه آلبوم ژورنالی مراسم

7- گریم و نقاشی صورت کودکان

8- سفارش و تهیه گیفت‌های مخصوص تولد

همچنین تیم سویل لند آماده پذیرایی از مراسم‌های متنوع از قبیل جشن فارغ‌التحصیلی، جشن دندونی، جشن تعیین جنسیت، جشن تولد گروهی، جشن تاتی و سایر میهمانی‌ها است.

منبع:

https://news.akhbarrasmi.com/