سفارش تبلیغ
صبا ویژن

mint food

.

در این مطلب  مدل تزئین کیک برای تولد و عروسی و … با انواع ایده های کابردی و خلاقانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل تزئینات مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد.
یکی از مهم ترین مراحل در پختن کیک، تزیین آن است که شما می توانید با کمک انواع ایده های خلاقانه کیکی را که برای مناسبت های مختلف پخته اید به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید و برای تزئین کیک روش ها و ایده های زیادی وجود دارد که استفاده از هر یک از این ایده ها به میزان مهارت شما بستگی دارد.
مدل های تزئین کیک برای مناسبت های مختلف
برای تزیینات کیک می توانید از خمیرها و کرم های متنوع و خامه و ترافل و شکلات های رنگی و … استفاده نمایید که هر یک از این مدل تزئینات زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. 

جهت سفارش کیک تولد کلیک کنید.


تزئینات زیبا و خلاقانه کیک برای تولد و جشن های مختلف 
اغلب کدبانوها تمایل دارند برای مراسم و جشن های خاص نظیر تولد و … خودشان در منزل کیک های خوشمزه و خوش طعمی را بپزند که یکی از مهم ترین مراحل بعد از پخت کیک، تزیین کردن آن است و شما می توانید برای زیباسازی کیک از انواع وسایل تزیینی خوراکی یا وسایل غیر خوراکی نظیر مجسمه ها و … استفاده نمایید.
تزیینات کیک با خامه یکی از انواع روش های پرکاربرد و قدیمی است که به راحتی انجام می شود و شما می توانید با انواع خامه های رنگی یا سفید کیک ها را تزئین نمایید. خمیر فوندانت یکی دیگر از انواع روش ها برای زیباسازی انواع کیک ها است و با استفاده از این خمیر می توان طرح های زیبا و خاصی را روی کیک ایجاد کرد

منبع:

https://khabarfarsi.com